Fırında Paçanga Böreği (Yumuşak)

Uzunca bir aradan sonra eriksiz tariflerle devam ediyoruz :)
Paçanga yağda kızartılır ve çıtır olur genelde ama bunu fırında pişirdim ve yumuşak olsun diye yoğurt bile koydum harcına, n'apalım böyle... Yeşil biber de doğramaya niyetlenmiştim ama mutfağa girdiğim saat dolayısıyla vezgeçtim.

Malzemeler
2 yufka
2 küçücük yumurta (1 iri yumurta da olur)
2 yemek kaşığı yoğurt
2 yemek kaşığı su
4 yemek kaşığı zeytinyağ
75 gr. pastırma
8 dilim kaşar

Yapılışı
Harç karıştırılıp yufkanın yarısına sürülür, diğer yarısı üstüne katlanıp ona da sürülür. Dörde bölünüp her bir dilimin geniş kısmına pastırma ve kaşar dilimleri koyulup sarılır. Diğer yufkaya da aynı işlem uygulanıp kalan harç üstlerine de sürülür. 200 dereceli fırında 3. seviyede pizza pişirme ayarında pişirilir, 15-20 dakika yeter (bunu kendime not olarak yazıyorum; her fırının pişirme programı farklı oluyor tabi).
Afiyet Olsun Kaynak.Buzlu Badem
X