Sütlü Kabak Tarifi

Annem bu yemeğin tarifini Yemekteyiz'den almış. Bu kadar çok sütle olmaz demiştim ama oluyormuş. Çok methettiği için yaptım. Henüz tadına bakamadım, iftarı bekliyorum.

Malzemeler
2 kabak rendesi,
500 ml. süt,
3 yumurta ,4 adet küçük kullandım,
250 gr. beyaz peynir,
1 yufka, tuz,

Yapılışı
Mutfak robotunda peynir ardından yumurtalar karıştırılır. Sonra süt, kabak rendesi ve parçalanmış yufkalar eklenip yağlanmış büyük kare borcama yayılır. 200 dereceli fırında 45-50 dakika pişirilir, kürdanla kontrol edilebilir.
İlave Not: Dün tadına baktım ve gelen bir yorum üstüne bu açıklamayı yapmam şart oldu, yoksa bir akşam yemeğinde yemek yerine kapıya dayanmış birinin dayağını filan yiyebilirim :) Benim gibi süt içemeyen başka biri daha varsa -ben pek rastlamadım ama uyarayım dedim- bu tarifi denemeyi aklından bile geçirmesin. Sebze tadı hiç hissedilmiyor. Süt ve peynir kokuyor.
Afiyet Olsun Kaynak.Buzlu Badem
X